maandag 17 september 2012

NIEUWE KLEDING VOOR DE POP VAN LENY

Lieve lezers,

Al een tijdje staat er een fotootje in mijn blog met daarbij: de pop van Leny Francken. Wie is  Leny Francken??~~~Leny is een lieve vrouw die ik nog steeds bezoek nadat ik bij de thuiszorg ben weggegaan, regelmatig kook ik lekker dingen voor haar,want altijd maar opgewarmd eten is echt niet leuk!Natuurlijk weet Leny van mijn poppenpassie af, en vroeg me laatst om haar replica pop,die ze ooit eens op een cursus had gemaakt,op te pimpen. Natuurlijk wilde ik dat,en heb een ballonjurk van valourse sof voor haar pop genaaid,daarover een kanten overgooiertje gemaakt, het geheel af gewerkt met een oude kanten haarband en lief tasje met afbeelding. leny ik hoop dat je snel je laptopje hebt om mee te kijken op mijn blog,want jou pop staat er nu ook op. Veel plezier met je opnieuw ingerichte huisje.Voor alle lezers,hier wat foto`s van Leny`s pop met nieuwe kleding









Gezellig dat je er was,

lieve groetjes,

Nelleke

10 opmerkingen:

  1. Ik vind ze superrrrrr gaaaaaff ,en de pop ook zooooo mooi, want replica's kunnen ook prachtig zijn .... je hebt haar geweldig opnieuw aangekleed..........zou hier ook niet misstaan hihihi !

    Liefssss Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer zo'n leuk bericht! Jee, wat een enig jurkje! En dat broekje erbij is helemaal mooi, mooie kleurtjes ook,wat zal Leny blij zijn.Handig ben je!

    Lieve groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik denk nog effe snel kijken ... en wat zie ik een nieuwe post... wat een mooi jurkje ... en dat tasje whoaaaaa geweldig het past super bij elkaar .. zo nu ga ik echt naar bedje toe xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is ze mooi geworden,en dat tasje is ook zo leuk.
    wat leuk dat je naar dat poppenmuseum bent geweest!!
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nelleke,
    Via het blog van Mieke heb ik je weer gevonden!
    Leuk zeg dat je weer een nieuw blog begonnen bent!
    Schitterend de mooie pop op deze foto's, zo prachtig gekleed!
    Ze zal je wel heel dankbaar zijn hiervoor.
    Veel succes met dit mooie blog en ik ben natuurlijk weer volgster geworden dat snap je.
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een enig blog heb je,en wat een lieve pop,zo mooi gemaakt met kant en fluweel,dat kan ik nou weer niet. zo zie je maar,ieder heeft zijn gave.ik ben ook dol op poppen en heb veel oudjes groot en klein,waar ik dan ook veel voor maak.heb een schattig patroontje gezien bij je aan de zijkant,

    blijf je volgen hoor.

    lieve groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat lief van je.

    mijn mail is--

    thvlierhuis@zonnet.nl

    ben benieuwd of het lukt,in ieder geval bedankt hoor'

    groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooooooooooooooooooooooooo wat een gave pop zeg en wat ziet ze er mooi uit. Oooo wat een mooie jurk en die schoenen, super!!!!!
    En het haar!!!! Zo zou ik het ook wel willen hebben hihihhi.
    Prachtig!!!!!!!!

    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Una muñeca maravillosa y su vestido espectacular, gracias por mostrarla, estoy feliz de haber encontrado su blog, felicidades por tanta maravilla, un saludo :)

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor uw reactie.