donderdag 29 november 2012

HOI

Hoi hoi,

Halootjes......................

Nee...niks bijzonders geen kerstidee..
alleen ikke,die me even wil laten zien

Ik ben de nieuwe beer van Nelleke,ik ben
net als beer Elias ontstaan uit een wollen
deken,Mijn voetzolen en handen komen van
een oude postzak,in een vorig leven werkte
ik bij de post.Mijn buik zit vol met houtwol,
dat vult zo heerlijk...

Sommige vinden me op een luiaard lijken...ik ben
het daar niet mee eens...ik ben helemaal niet lui,
in tegendeel zelfs...Mensen zijn soms rare wezens...
die denken vaak te weten hoe een ander in elkaar
steekt en oordelen daarna..maar ik zit daar niet
mee..ik ben zo vrolijk...en helemaal niet lui
zoals deze luiaard......



Ik dans..ik zing...ik wil later bij de
 revue...



~~~~~~Ooooohh.. moeder ik wil bij de revue....~~~~~~
 


Schaatsen is ook een hobby van mij....



ik oefen alvast voor de elfstedentocht






Mijn eerste medaille...






Leuk jullie gezien te hebben,
Ik ben weer weg...groetjes
van Frolijk.....

25 opmerkingen:

  1. Frolijk wat ben jij een mooie beer
    Hoe groot ben jij?
    Als het bij Nelleke niet meer zo leuk is mag je ook wel bij mij komen wonen
    Ha ha
    Maar misschien ga ik wel een neefje of nichtje van jou maken
    Ik zal thuis eens kijken of ik een geschikt patroon heb, ik denk het wel
    Wie weet kom je hem of haar nog wel eens tegen
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha wat een leuk beeld verhaaltje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Opoe Gea,

    ik ben 53cm...zal het heel leuk vinden om een neefje of nichtje te krijgen ,ben erg gek op fam.

    groetjes,
    Frolijk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wilde net vragen hoe groot je bent? Maar las hierboven het antwoord al.
    Wat is dit een gave "echt wel" beer.
    Super! wat leuk geschreven en mooi gemaakt. Ohhh dit moet ik onthouden dit wil ik ook een keertje maken. Zoooooooo leuk.....
    groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah Frolijk, want ben je mooi. Je doet je naam ook wel eer aan.
    Ik vind dat Nelleke je een ziel heeft gegeven. Dat is heel belangrijk voor een beer.
    Ik wens je heel veel plezier in je leven, wat je ook gaat doen! Ik mag graag schaatsen kijken, dus misschien zie ik je nog eens voorbij komen op de wedstrijdbaan.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een snoetepoet, echt zoooo lief.

    Fijne dag verder,

    groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje wat ben jij een gaaf beertje zeg, en dat moeder beer toch weer op het idee komt om je van een oude deken te maken SUPER VET GAAF zeg echt toppie om frolijk van te worden. Ik zou zo een plekje voor je hebben hoor frolijk mocht je het daar niet meer naar je zin hebben je bed staat klaar hoor groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhhh....ik vind je wel een schatje hoor !!! heb je ook broertjes of zusjes ?? want dan mag er wel eentje bij mij komen wonen !! anders wordt het zo vol bij Nelleke hé.. vraag haar maar even ok ??

    Knuffffffffff

    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet hij er lief uit!!!
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke beer is dat geworden! En wat een mooi verhaal er omheen, en de schaatsen vind ik geweldig!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Whaha wat een gaaaaave beer is het geworden superrrr met die schaatsen aan !! Weet je als de Rijn dicht gevroren ligt vraag dan ff aan Nelleke of ze je de kant van Alphen opstuurd dan pik ik je wel op , kom je gezellig hier wonen !

    Liefsss Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi Nelleke. Ik ben toch wel jaloers hoor!!! Ik wou dat ik dat ook kon zulke mooie beren maken. En van Frolijk word je echt vrolijk met dat mooie verhaal. Zo lief op de schaatsen. Als je een stukje gaat schaatsen van de winter kom je hier maar ff kroelen hoor Frolijk.
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik vind je helemaal schattig!!!

    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh Frolijk is zeker vrolijk, ik vrolijk er zelf helemaal van op als ik naar hem kijk.
    En zijn schaatsjes .....zo leuk.
    Heerlijk zo`n Frolijkerd om je heen..

    groetjes Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik word helemaal Frolijk van je.
    Mooi ben je zeker en talent heb je ook.......je bent nu al een beetje beroemd dus de revue is een kwestie van tijd.....
    En schaatsen....oké, mag maar dan in februari ofzo........;)
    Nu nog even niet.

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Frolijk, jij kijkt net zo lief uit je ogen als een luiaard dat zal het zijn!
    Wat ben je toch een bofkont dat je bij Nelleke mag wonen, daar zit je zeker goed en word je verwend door alle lieve poppen denk ik.
    Aller-charmantst zie je eruit op die mooie oude schaatsen en met die leuke muts en sjaal.
    Zeg maar tegen Nelleke dat ik blij ben dat ze mijn blog weer goed kan volgen nu.....echt niets voor ons hoor...computers die niet doen wat je zou willen grrr.
    Fijne avond met z'n allen.
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Frolijk, begin al maar te trainen want ik voel, het deze winter gaat de elfstedentocht door! je zal alvast geen kou hebben in dit dikke-deken lijfje.
    Lieve groetjes,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk ben ik nooooooooit.... hahahaha... wat een lieverd zeg !! xx van mij ....

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oh , wat een lieverd is Frolijk !!Zo leuk met die schaatsen ! Hij mag al bij zovelen komen wonen , kan me helemaal voorstellen.Hij zal ook wel heerlijk aanvoelen. Zo goed verzonnen om de beren van een oude deken te maken.
    lieve groeten....Jowilleke.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook ik snap dat er veel aanbidders van Frolijk zijn.
    'Je bent een beauty en heel mooi gemaakt.
    Nelleke hoe kom je weer op het idee van de schaatsen. Zo leuk.
    Fijn weekend Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat is Frolijk een prachtige beer met antieke uitstraling. Leuk dat je die zelf hebt gemaakt...Ik dcht even dat het je beer van vroeger was...Hij kijkt ook zo lief.

    Fijn weekend en groetjes van Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat is hij ook weer leuk geworden zeg, echt een schatje, liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lieve nelleke, wat is het een schatje geworden, hij ziet er zooo zorgeloos en vrolijk uit op z`n schaatsen :)
    Ik heb nog een lekkere pot honing staan dus.........stuur hem maar op z`n schaatsen richting mij hihi, ik heb ook nog een bedje voor um, dan heb jij weer plaats voor een nieuwe beer :)

    Liefs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallootjes, wat een schatje zeg die meneer Frolijk en nog wijs ook dat hij zich niks aantrekt van wat mensen zeggen. Wat schattig die kleine friese doorlopertjes. Ik word helemaal blij van de pretogen van meneer frolijk
    Groetjessss Anita

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor uw reactie.