zondag 2 december 2012

OOK DE GROETJES VAN MEVR. FROLIJK

Hallo beste mensen,hier ook de groetjes van Mevrouw Frolijk,de vrouw van Frolijk(post hiervoor) Je weet wel...die geinige beer,die kan dansen en zingen en oooo zoooo graag bij de revue wil.Hij zou zogenaamd niet lui zijn enz...Nu mag ik even aan het woord..ja?? Frolijk danst en zingt inderdaad de hele dag,ziet nergens kwaad in... en en is nooit bezorgd...zucht...ik wel...ik maak me zorgen om de toekomst,Bij de revue verdien je niet zoveel...


Op dit moment doet ie weer een schaats prestatietochtje,ik zit aan de kant met koek en zopie,tussendoor een breiwerkje,Want er zijn kleintjes op komst...en dat is nu mijn grootste ZORG..De dekens van Nelleke zijn bijna op....waar moeten de kindjes dan van bestaan? Ik brei daarom nieuwe dekentjes...en die Frolijk maar dansen en schaatsen...geen oog meer voor mij natuurlijk..ik roep hem even...


Liefje...kom je?? ik heb heerlijke koekjes...
 

Om nog een beetje op te vallen voor hem,kocht ik
een prachtig mantelpakje bij boetiekje Wil in Katwijk met bijpassende schoentjes
en tasje.

Maar nee...Frolijk heeft er geen oog voor..is veel
te druk met zijn eigen carière...trouwens de
schoenen kan ik niet aan..door de zwangerschap
zijn mijn poten mega opgezwollen.

Zucht...kommer en kwel...maar weet je...


Ik hou zoveel van hem,want het is echt een bere-
gezellige vent en zoooo lief,


Groetjes van Mevrouw Frolijk,

18 opmerkingen:

  1. Oh wat is ze toch mooi geworden, ze heeft een vriendelijk snuitje en zelfs haar voetjes zijn elegant.
    Daar horen natuurlijk die prachtige kleerjtes bij.Veel plezier van je kameraadje,

    lieve groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nelleke, wat een bereleuk en tegelijk intriest verhaaltje over Mevrouw Frolijk. Ocharme zo haar zwangerschap in haar eentje moeten doorstaan. Haal hem maar vlug van dat ijs af zodat hij zijn geliefde kan bijstaan!
    Ze ziet er zo lief uit!

    Lieve groetjes,
    Christelle.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nåee en bamse der strikker, hvor dejligt, jeg elsker bamser. knus morkaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach die arme mevr Frolijk met haar opgezwollen voetjes van de zwangerschap.
    Nog eventjes en dan kan ze die prachtige schoentjes gelukkig weer aan want ze staan wel heeel erg leuk bij haar nieuwe kleren.
    Hopelijk maakt mr Frolijk wel tijd vrij voor de bevalling ...

    groetjes Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is nog even doorbijten voor mevr. Frolijk. En laat meneer nog maar even schaatsen anders loopt hij toch alleen maar om mevrouw heen te ijsberen. Dat kan ze nu echt niet hebben. Oeps als hij de weg naar huis nog maar wel weet en op tijd voor de bevalling is.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superrrrrr die kleertjes herkende het meteen uit de winkel van Wil !
    Staat deze beer super leuk.......mij benieuwen wanneer de bevalling is whaha !!
    Gaaf gemaakt weer deze beer Nelleke, ik heb er ook nog steeds wat liggen pffff maar de tijd he......

    Fijne avond , liefsssss Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind mevrouw Frolijk geweldig. En ondanks dat ze weinig steun heeft van haar bereman, dan toch zegt: ik hou zoveel van hem. Dat zouden meer mensen moeten doen.
    Ik hoop van harte dat het goed gaat met haar zwangerschap en dat wij straks haar kindje beer ook mogen zien.
    Maar ik heb wel een beetje met haar te doen dat ze het zo in haar eentje moet doen.
    Ik vind het wel heel leuk dat ze zulke mooie kleren heeft gekregen.
    Ik wens haar alle goeds.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Nelleke, wat is ze schattig geworden , mevrouw Frolijk, en wat een eeeenig mantelpakje.
    Meneer Frolijk is wel een echte flierefluiter zeg,het wordt tijd dat het gaat dooien, dan komt hij wel van het ijs :)
    Hoeveel baby`s krijgen beren eigenlijk, eentje of meerdere ????
    Nog een hele fijne avond !

    Liefs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie vrouw die mevr. Frolijk!
    Ze is prachtig met haar mooie mantelpakje en ik vind je verhaal zoals gewoonlijk prachtig!
    Er komen dus ook nog kleintjes, je maakt ons wel nieuwsgierig.
    Knap gemaakt Nelleke!
    Krijgt De Frolijkjes ook nog iets in hun schoen?
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallootjes, hahahahha die meneer frolijk is net een echte vent .Wat een prachtige kleertjes heeft ze aan zeg wel jammer van die schoentjes maar daar komt vast een oplossing voor denk ik of Nelleke zou Nelleke niet zijn hihhihi.Ik wacht met smart de geboorte af van de kleine beer.Weet je wat nou zo grappig is die koekjestrommel heb ik ook en ik heb daar een hele dierbare herrinnering aan
    groetjessss Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super wat een beauty weer.
    Ze heeft pracht kleertjes aan.
    Geef haar van mij maar een dikke pakkerd die verdiend ze wel in deze moeilijke tijd.
    Als het zo ver is dat de kleine moet komen laat het maar weten wie weet kan ik haar bij staan. Het is tenslotten mijn job om het een net moeder naar de zin te maken.
    Groetjes en een fijne week Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Nelleke,

    Wat maak jij toch een prachtige dingen en wat ziet je weblog er mooi uit!

    Die meneer en mevrouw Frolijk zijn een heerlijk stel en het komt allemaal goed met die twee zolang jij in de buurt bent.

    Groeten,
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Nelleke,

    bedankt voor je reactie op mijn post. Ja dat denk ik wel dat het warmer is bij jouw, hier wordt het echt al aardig wit.Ik moet dadelijk de deur uit maar zie het niet echt zitten. Maar door je eractie snap ik nu ook waarom ik geen posten meer van je zag, je bent een andere blog begonnen! Hier blijft de liefde voor beren ook bestaan ondanks dat ik ze zelf niet meer maak. Dus word gelijk lid van je nieuwe blog.

    groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bellissimo orso, con un fascino antico!
    Bear Hugs
    Patri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja zwanger zijn is niet altijd even gemakkelijk. Ik vind wel dat ze super leuke kleertjes aan heeft hoor!
    Hoop dat alles goed komt met Frolijk.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een heerlijk stel : de familie Frolijk , want er komen denk ik ook nog kleintjes aan. Wens mevrouwtje maar sterkte van mij voor de bevalling ... Prachtig verhaaltje ook !!!!
    Lieve groetjes Jowilleke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schatje is dit weer!!
    Haar pakje is super!
    Jammer dat ze haar schoentjes niet aan kan! Ja, die zwangerschap ongemakken vallen niet mee!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor uw reactie.