dinsdag 8 januari 2013

NIEUW HUISDIER

Beste mensen,

Een nieuw huisdier of niet? Op zich zouden we nog een keer een hond willen,maar we zijn nog niet over onze Youp heen,gelukkig hebben we de kat Goofy nog...maar ondanks hem is het toch erg stil
hier...leeg....weet je wat ik wel zou willen? zòn mini zwijntje....ja echt..zòn roze met zwarte plekjes...net een wandelend dekentje,zeg maar!
Alleen...wonen we niet op een boerderij...dus eigenlijk een slecht plan bij nader inzien.Om toch de sfeer van zòn zwijntje te creeren heb ik er èèn gemaakt..tuurlijk weer van een stukje deken.
Hier komt ze.....








(foto van internet)

(foto internet)






Manlief moet nog even wennen ...geloof ik,aan weer een  nieuwe
inwoonster,...die je niet kan uitlaten.... maar Miss Belly(mevrouw buikje) doet het goed hier in huis.
Nog 2 dagen en de boeken zijn binnen...pfff normaal vliegt de tijd,maar nu lijkt het stil te staan,We zijn er zo nieuwschierig naar....

bedankt voor je bezoekje, tot de volgende keer.


lieve groetjes

Nelleke















28 opmerkingen:

  1. Ooooooh miss Belly is een super dotje...hoe kom je weer op het idee.
    Superschattig en ze heeft echt een heel hoog knuffelgehalte..

    Liefs,Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhhhh is die leukkkkkkk !!! haha hoe kom je erop..;-)
    Wij hebben nu ruim een jaar geen huisdieren meer,ohoh wat mis ik het zeg !! Rakker ons hondje was afgelopen oudjaarsdag alweer een jaar weg,het was even doorbijten op oudjaarsochtend kan ik je zeggen hoor,traatjes enzo hé.....
    Ik weet niet of er hier weer een huisdier gaat komen,in de zomer zijn wij dan weer regelmatig weg hé en ik kan nu de jongens nog vragen om op te passen maar die blijven hier vast ook niet zo lang meer,altijd lastig om een beslissing te maken.....
    We zien wel wat er weer op ons pad komt Nelleke.
    Zo'n varkentje mag altijd natuurlijk hé,krijgt ze ook jonkies ????

    Liefssssss
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Nelleke,

    Wat een schat van een varken. Het zijn mijn lievelingsdieren en hij heeft dan ook meteen mijn hart gestolen. Mocht je hem zat worden dan geef ik hem wel onderdak :)Je hebt hem ontzettend leuk gemaakt.

    Groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Nelleke,

    oh wat een schatje is die Miss Belly, tja zo zou je er wel een paar van kunnen nemen, zelfs op een flat...

    lieve groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk lieverdje heb je weer gemaakt. Ongelooflijk , van de plaatjes van internet maak jij zoiets. Nou , ik kan je wel zeggen , dat varkentje heb je toch maar weer ff super gewassen , haha.
    Kan me voorstellen hoe jullie naar je nieuwe boek uitkijken als het zo in boekvorm binnenkomt !! Heel veel plezier ermee !! Genieten hoor !! Lieve groetjes...Jowilleke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje en dat neusje zo schattig, ik ben er verliefd op hoor.Ja daar zou ik ook nog wel een plekje voor hebben.
    Lieve groet Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige Miss Belly! Volgens mij is dit ook veel beter voor jullie, want mini zwijntjes worden maxi zwijntjes. En Miss Belly blijft altijd Miss Belly zoals ze nu is is.
    Wat een prachtig idee! Ik vind haar mooi!
    En nu nog wachten op het boek!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is Miss Belly een bjoetie geworden Nelleke je zou der dood willen knuffelen ik vind haar heeeeel goed gelukt mijn complimenten meis.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach gossie...wat een schatje!!!
    Net echt...maar dan wat minder sloperig dan de echte.
    Een vriendin van mijn moeder in Oostenrijk had er 1..tjees...in het begin was ze schattig,maar naar mate ze ouder werdt,sloopte ze de hele zooi.
    Vettel dat maar aan je man,dan is hij vast blij met deze miss Belly.

    Liefs Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is ie weer super leuk. Knap hoor zoals je dat zo maar weer maakt.
    Veel plezier met Miss Belly!
    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Och Nelleke wat een scheetje toch.

    Maar als jij een huisdier wilt moet je het wel doen hoor. Wij hadden ineens ook niets meer omdat onze kat zomaar door ging. Ons hele leven hadden we huisdieren en toen zeiden we: nee nu niet meer. Maar na 2 weken zei ik al tegen mijn lief: het lijkt hier wel een bejaardentehuis. Dit ga ik niet volhouden. Nu hebben we Saartje en Britt al weer bijna 10 jaar en wat zijn we blij met hen. Het helpt echt wel hoor om je weer op een nieuw dier te focussen. Maar een ding staat vast. Wat je nu gemaakt is echt een schatje!!!!!

    heel veel liefs

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een lieverdje joh!Wat heb je dat weer snel gemaakt,knap hoor om het net écht te laten laten. Wat een lief knorretje.Mooi schoon nog! Vindt jij miss Piggy ook leuk? Wij hebben veel wilde zwijnen en zwijntjes hier in de natuur.Soms steekt er een moeder over met wel 6 kleintjes.
    Je hartendoosjes zijn ook mooi, zijkant,wist niet dat jij die gemaakt had, goed dat je ze er nog een keer opzet. Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeetje Nelleke ik sta iedere keer weer zo verrast te kijken. Vind het zo superknap!! Heb je daar dan een patroon van om zo,n varkentje te maken? Ze lijkt wel echt!!! En tja zonder huisdieren lijkt mij ook niks!! Ik heb nog zes shih-tzu hondjes. Drie bejaarden meisjes en nog drie jongere. Er komt niks meer bij, maar er gaat ook niks weg. Ons oudste hondje Dinky is op een paar maanden na 16 jaar geworden. En ik moet dankbaar zijn dat hij zo oud heeft mogen worden, maar ik mis hem nog altijd. Hij heeft toch maar 16 jaar om me heen gelopen. Was onze eerste shih-tzu. Nu heb ik alleen nog meisjes, en met sommige een nestje gehad. Daar ben ik ook mee gestopt. Want er zat altijd wel weer een leuke tussen die ik wou houden. En als de puppies naar hun nieuwe baasje gingen dan stond ik op me lip te bijten om maar niet te huilen. Dus ik geniet nu lekker van me snoetjes, de oudjes en de jonkies. Ik kan me voorstellen dat je jullie maatje mist Nelleke. En je zal nooit dezelfde terug krijgen, maar een andere hond kan je ook weer veel liefde geven meis.
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig varkentje heb je gemaakt!!
    Ze zijn ook zo aandoenlijk die kleine varkentjes!
    Helaas gebeurt het maar al te vaak
    dat die kleine varkentjes toch nog te groot worden.
    Een vriendin van mij kocht er ook een, van een verkeerde handelaar, en uiteindelijk werd het een groot varken. Ze heeft haar nog steeds.

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. @ Brie,

    Ik heb een zwijntje van internet opgezocht waarin je de contouren goed kon zien...en die nagetekend

    dus geen bestaand patroon,

    bedankt allemaal voor de leuke reacties

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Nelleke,

    Wat mooi! Het lijkt inderdaad net echt op een écht zwijntje. Geloof direct dat je er blij mee bent!
    Wat een creativiteit!
    Complimenten!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Whahaha ik dacht eerst dat je het varkentje van de kringloop had meegenomen !
    maar deze is heel schattiggg !

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Nelleke,

    Terug van weggeweest!!! Wat een super nieuws allemaal!! Wat een vreselijk leuk varkentje zeg!!! Ik ben erg benieuwd naar je boek!!! Laat je het ook zien op je blog?

    Hopelijk tot blogs!

    Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Nelleke, je had me bijna doen geloven dat je echt zo`n klein varkentje in huis had gehaald hahaha.
    Miss Belly is super schattig geworden, wat een idee zomaar even een varkentje te maken :)

    Liefs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve Nelleke,
    Wat is dit weer leuk bedacht, enkel jij kan zoiets! Wat een lieverd, komen er ook nog kleintjes zoals bij de familie Frolijk?
    Liefs,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ooooo... wat een schatje zeg ! Echt super hoe je dat zonder patroon gemaakt hebt. Misschien moet je het patroon gaan uitgeven ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een lief zwijntje,om verliefd op te worden,dit is veel beter hoor,blijf je huis schoon bij..

    ik ben benieuwd naar je boek,
    liefs greet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ben verliefd op een varkentje, kan dat? ;)
    Geweldig!
    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schatje!!!!!!!!!.Ben dol op varkentjes.
    lieve groetjes

    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een sweety is ze en wat een leuk idee weer nelleke.
    nog de beste wensen meisje voor jou en je gezin.
    je foto,s zijn prachtig.
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hahahha Nelleke....wat n scheetje!
    Heb je het laatst in SR (het glazen huis) gezien? Daar hadden ze n dwerg varkentje,die bleef altijd klein en die hadden ze geleerd om alles op n kattebak te doen.Die mensen hadden die dus ècht als huisdier

    Wat sneu om te horen van jullie hond.Ik zag hier zonet ook foto's van hem staan...het was n mooie hond meid...en ik weet uit ervaring dat honden de trouwste vrienden zijn die je maar kan hebben.

    Liefs Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ohhh wat een schatje, ik heb altijd gezegd ik wil ook een zwijntje, maar ik denk niet dat mijn huisbaas dit leuk gaat vinden. Je zegt ik heb hem gemaakt zonder patroon, ik hoop niet dat je het erg vind Nelleke, maar ik ga het ook proberen, ik hou je op de hoogte.

    Veel liefs

    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dank je wel Nelleke
    En natuurlijk laat ik je het resultaat zien.

    Veel liefs,

    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor uw reactie.