zaterdag 20 april 2013

ECHTE POPPENLIEFDE IN DAPHNE`S DIARY




                                      Lieve mensen,

In de vorige post (Lenci-pop) vertelde ik al dat ik iets heel leuks te melden had......Dat nieuws had ik na het weekend willen posten, maar er zijn al mensen die het weten...dus zet ik het er vandaag alvast op.
Het mooie tijdschrift Daphne`s Diary is bij heel veel bloggers inmiddels wel bekend, maar ook bij niet bloggers. Het tijdschrijft is erg populair, bomvol inspiratie, tips over uitjes, recepten, creativiteit en  nog zoveel meer!

Het leuke nieuwtje is, dat echtepoppenliefde er deze keer in staat!!
Een superleuke reportage van mijn blog met leuke foto`s erbij en een verhaaltje waar ik mezelf echt in kan vinden. Hierbij bedank ik de redactie van Daphnes Diary voor de  reportage, die jullie erg mooi hebben gemaakt.

Hoe het tot stand is gekomen...is voor mij persoonlijk nog het allerleukste van het hele gebeuren.
Hennie W. volgt al heel lang mijn blog...ook al het vorige blog: Loesjemaaktvannietstotiets. Hennie heeft zelf geen blog maar is ook erg creatief. Doordat ze vaak geinspireerd raakte door mijn ideetjes op het blog en zelf een abbonement heeft op Daphne`s Diary..heeft ze de redactie een mooie kaart gestuurd...met daar in een link naar mijn blog.Ongelooflijk lief dat iemand dat zomaar voor je doet!

Binnen enkele weken kreeg ik een mailtje van de redactie of ik mee wilde werken aan een artikel. En natuurlijk zei ik ja!!! Wat een eer zeg! De vaste leden hebben het blad al binnen, dus kreeg ik gisteren  al leuke reacties van mensen via de mail en f b....
..zelf heb ik hem nog niet..Maar a.s. Dinsdag ligt hij in de winkel! Ik heb gehoord dat er weer erg veel leuke dingen in staan dit keer, dus echt een aanrader!
Ik zelf, sta er ook  met 2 fotootjes in...Op die foto`s werk ik aan een paspop van papiermachè....hij was knalroze...ik heb hem wit geverft..en maak er een schortje voor....













Het paspopje heeft een handig schortje  om keukengereedschapjes in te bewaren.










Afgewerkt met oude gehaakte randjes. De stof is van een theedoek.

















Deze paspop gaat naar jou Hennie W., om je te bedanken voor het lieve gebaar, met het aanbevelen bij Daphne`s Diary. Misschien heb je straks een mooi plekje voor haar in je nieuwe keuken...en nogmaals: SUPER BEDANKT!!!


hieronder nog een aantal foto`s die ik helaas niet groter en scherper op dit blog krijg..het zijn foto`s van Hennie , die ze me gisteren doormailde nadat ze het artikel had gelezen!






Allemaal bedankt voor het kijken en lezen...ook weer bedankt voor de leuke reacties op de Lenci-pop. Een heeeeeeeel fijn zonnig weekend en mocht je de Daphne gaan kopen...alvast heel veel leesplezier.

                               lieve groet,

                                                             Nelleke

32 opmerkingen:

  1. Hoi Nelleke,
    GEFELICITEERD, Wat leuk zo,n artikel.
    Ik ken het blad niet,maar ga zeker kijken of ik er aan kan komen. Toen wij de winkel hadden hebben we ook een paar keer in de krant gestaan met foto,s en ons verhaal. Dat was zo leuk.
    Ik was je een heel fijn weekend.
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nelleke,

    Wat een leuk nieuws ... Gefeliciteerd. Leuk dat je bent aangemeld door een lezeres. Wat een goed idee want nu kunnen nog meer mensen genieten van al het moois dat je maakt.

    Fijn weekend en groetjes van Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nelleke,
    Wat een geweldig nieuws,natuurlijk mag je supertrots zijn om in dat tijdschrift te komen, geweldig..mooie foto's en je paspopje is schattig..
    gefeliciteerd en geniet er van..
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ik ga hem zeker kopen Nelleke, dat had ik je al verteld. Ik vind het zo,n mooi artikel, en je mag er ook met recht trots op zijn meis. Vind de paspop voor in de keuken ook echt prachtig en ik denk dat Hennie er ook heel blij mee zal zijn. Nog een hele fijne zonnige zaterdag!
    Liefs Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super reportage van je prachtige vondsten. Veel succes in Daphnes Diary, wat ik een prachtig tijdschrift vind. Groeten van Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat geweldig Nelleke!
    ik koop dit mooie blad altijd en nu dus helemaal!!
    ik ben heel benieuwd,en wist altijd wel dat je een keer beroemd zou worden,haha.
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gaaf dat je in D.D. staat en gefeliciteerd.
    Het ziet er goed uit..en het is een lief paspopje geworden ..lief gebaar van Henny.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een grote eer, Nelleke! Het is een leuk blad met bereik. Ik koop haar af en toe los en zal dindsdag zeker een exemplaar kopen.
    Rozen van papier heeft er een tijdje geleden ook in gestaan, was ook zo'n mooie reportage. Ik hoop dat die van jou net zo is.
    En geniet ervan! Je krijgt vast veel reacties.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw Nelleke, Wat geweldig in daphne's diary. Ja daar hoor jij ook zeker in te staan vind ik
    Geweldig meis, en dat iemand dat zo voor je doet, ja er zijn ook wel hele lieve mensen
    Ik ga dinddag gelijk het blad kopen
    Ik vind het een heel mooi boek
    Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk hoor Nelleke, gefeliciteerd en ben heel erg benieuwd! Wat een leuk idee van het schort. En heel erg aardig van Hennie om je aan te bevelen.
    Veel plezier ervan,

    Lieve groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig Nelleke dit kon ook niet uitblijven! Je hebt het verdient, met zoveel creativiteit! Geweldig! Het is je gegund! Ik wacht op de nieuwe DD. Hoop nog lang van je ideetjes gebruik te maken. Het geeft me veel levensvreugde.
    Lieve groet Annewike

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Nelleke,

    Wat gaaaaaafffff je bnet een super bofferd om in dit blad te mogen staan!!! En ben jij dat op de foto? Ik ga dinsdag gelijk als een speer naar de bruna!!! O wat lief dat mensen dat doen om je aan te bevelen. En daphne's dairy is ook zo'n mooi blad!! Bedankt hoor voor je link op je blog echt heel lief van je!!

    Ik hoop dat er nog velen leuke rubriekjes in daphne dairy komen te staan van je, wie weet een knutsel rubriek?

    Heel fijn weekend!!
    Veel liefs sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha beroemdheid,
    Zopas had ik zusje aan de telefoon en ze zei: heb je het grote nieuws van Nelleke al gehoord?????
    Dus nu gauw gelezen en ohh wat zijn we trots op jou. natuurlijk ga ik het blad kopen om jouw creaties er in te zien.
    Hulde voor jou!!!!
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hiep hiep hiep hiep hoeraaaaaaaaa... je hebt het verdient meid dubbel en dik.. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bedankt lieve meiden!!!
    en ja..danzij Hennie!


    liev groeten

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi mam


    supervetgaaaaaaaaf!!!!!!!!!


    paul,Karin Yolanda en Leslie



    lieverd,

    Dit gun ik ik je van harte,
    (leo)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nelleke wat super het is een geweldig mooi blad ik ga hem zeker weer halen dinsdag, ben heel benieuwd !!
    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik lig voor de deur bij de boekhandel.
    Ik vind het blad altijd super maar heb hem nog niet eerder gekocht.
    Super van harte.
    En zoals de andere al zeggen helemaal verdiend.
    En de lezeres verdient ook een pluim.
    Geniet er van.
    Oja en je paspop ze is een plaatje.
    Jij ook een fijn weekend.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  19. TOP, sneller gegaan dan ik dacht nadat je het me vertelde. Ga hem snel halen dinsdag want het is echt mijn lijfblad geworden.
    liefs en geniet!
    xxx Cathy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. OO Gefeliciteerd, dat is nog eens leuk! Wat lief dat Hennie dat voor je gedaan heeft en ook zo lief dat jij dit aan Hennie geeft wat je gemaakt hebt. Ik kom ogen tekort, er is zoveel te zien en te lezen nu, geweldig, Wat een fijn nieuws en wat zul je trots zijn en terecht. Je maakt schitterende creaties, zo mooi om te zien stuk voor stuk, ook leuk dat je er met je eigen foto's instaat, je bent een mooie vrouw. Geniet er lekker van want dit is echt bijzonder!
    Fijne zondag, liefs Hanny♥

    http://tierelantijntjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve Nelleke, mijn exemplaar is alvast besteld en kijk er zeer naar uit.
    Wat een schat is die Henny toch om je zo aan te bevelen.
    Je schortje is énig Nelleke!
    Fijne zondag!
    Christelle.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat zullen de lezers smullen van het artikel in DD. Super leuk! Lief bedankje heb je voor Henny gemaakt.
    Je pop uit je vorige post is prachtig, ik was er even stil van.
    Geniet van alle belangstelling rondom jouw artikel. Fijne zondag, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Helemaal super in de Daphne's Diary te staan. Dinsdag gelijk kopen natuurlijk he. En wat erg lief en leuk van Hennie om dat te doen voor je. je verdient het om in het zonnetje gezet te worden !!
    Heel leuk dat schortje op de paspop. Geniet val alle moois en lieve groeten van Jowilleke.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lieve Nelleke, gefeliciteerd met zo´n leuke publikatie,je mag er met recht trots op zijn meis !!!!
    Ik ga hem zeker kopen, ik moet alleen even wachten tot ik weer in Nederland ben :)
    De paspop voor in de keuken is super gaaf gemaakt, daar zal Hennie heel blij mee zijn.
    Nog een hele fijne zondag !!

    Lieve groetjes Mieke

    P.s Ik heb je 3 mails gestuurd, is er nu eindelijk eentje aangekomen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een eer! Nou, je verdiend het hoor!
    Ik ben ook al heel lang volger van je blog en je maakt de mooiste dingen!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dag lieve Nelleke

    Eingelijk had ik op mn Blog gezet dat ik even geen Blogronde's meer zou doen,maar hier moet ik natuurlijk wel even op reageren.
    Teneerste is het tafereeltje met de weegschaal en de paspop en prachtig plaatje.Het schortje is echt super!

    Ja en dan het artikel.Als er iemand het verdient om in Daphne's Diary een artikel te mogen schrijven,ben jij het wel.Dat om meerdere redenen,maar vooral om dat je op internet al zoveel mensen hebt geinspireert met je creativiteit.
    Ik heb het al tegen je gezegd,maar zeg het hier nogmaals...ik ben supertrots op je!

    Liefs Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lieve Nelleke het is echt te gek!! We genieten er met z'n allen van!
    En die mooie paspop past in iedere keuken, prachtig! Dikke knuf.

    Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ha Elisabeth...lieve Hennie...we genieten er zeker van!

    Morgen heb ik hem dan eindelijk!
    En de paspop...komt zeker wel goed terecht.

    nog een fijne week verder,

    liefs Nelleke....


    alle andere mensen..heel erg leuk jullie reacties...woww wat gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat leuk dat je in een blad staat,jammer dat ik de foto's niet zo goed kan zien,maar je keukenhulp is geweldig.
    Groetjes anita
    Zierikzee

    http://antjeshome.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  30. info@hetwitteluik-shop.nl23 april 2013 om 19:56

    Hoi Nelleke,

    toeval bestaat niet zeggen ze.
    Vandaag was Hennie W. in mijn shoppie om even te snuffelen en ze raadde jouw blog aan. Ik gilde bijna dat ik jou nog ken van Picasa! Dat je in een mooi tijdschrift komt is enorm verdiend.

    Wanneer je tijd en zin hebt, wil je dan eens mailen hoe het met je gaat? (mgorseling@ziggo.nl). Ik zag tot mijn schrik dat Youp er niet meer is. Youp kwam regelmatig voor in je picasa-album, hij hoorde er echt bij he.

    Ik ben al jaren niet meer op picasa geweest dus zal mij benieuwen of ik dit bericht geplaatst krijg (google-account nog actief? we gaan het uitvinden)

    x Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Nelleke,

    Ben zelf geen blogger, maar nam regelmatig een kijkje op jouw vorige blog en was ook blij verrast je op deze blog weer te ontdekken. Ik word altijd erg vrolijk van jouw ideeën en inspiratie.
    Zag je afgelopen week dus idd in Daphne's Diary voorbij komen, erg leuk. Mijn complimenten en ga vooral door met al die leuke posten.
    gr. Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi hoi Nelleke, gefeliciteerd met je artikel ik vind het super leuk voor je je hebt ook zulke geweldige ideeen, meis je maakt zulke originele en mooie dingen. Heerlijk om je te volgen...

    Je keukenhulp is helemaal toppie...

    lieve groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor uw reactie.