woensdag 9 oktober 2013

HIER IS :******* SIMON******


 
 
 
 
 
                                                            Lieve lezers,



Vandaag laat ik Simon zien, die helemaal in de ban van zijn handjes en voetjes is.
Dit keer niet zoveel tekst verder, alleen onderaan nog iets over de reacties met bloggen.
Zie verder de foto`s.......



(afb. van internet)
 
 

                                                                           (afb. van internet)




 













 
 
 









                              De ontdekking van Simon,...  ineens heeft hij      
                    handjes en voetjes!



 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

















 
 
 


















                              Simon heeft geen speelgoed nodig, hij heeft genoeg
                  aan zijn handjes. Zo`n mooi proces ook bij
                  echte baby's, het ontdekken van hun eigen
                  lichaampje.



                      
 
Simon...heeft een stoffen hoofd en een papiermaché
romp (zie vorige post) de onderarmen en benen
heb ik van stof gemaakt. Onder het hoofd, wat ik
 dicht genaaid heb, zit elastiek, dat elastiek
zit verbonden met het elastiek van de armen.
Het leuke van deze pop is dat zijn hoofdje kan
draaien. In de handjes heb ik lood gedaan,dit is
buigzaam, nu kan hij dingen vastpakken.
 
Een paar posten geleden gaf ik aan niet meer met
reacties verder te gaan omdat ik bij een poppenforum
actief ben geworden. Het leek me dat ik geen tijd
meer over zou houden alle blogs bij te houden.
Dat is ook een hele taak, er zijn veel blogs.
Er zijn mensen die hierop gereageerd hebben en
het jammer vinden, Bloggen en reageren horen
ook bij elkaar. Ik heb erover nagedacht, en ben
het met deze mensen eens. De extra tijd die in
het forum zou gaan zitten valt ook mee.
Het is in het Duits, dus de meeste tijd gaat
in het vertalen zitten.
Vanaf volgende week wil ik zelf ook weer reacties
bij blogs gaan plaatsen (zonder verplichting)
ik zie weer zulke mooie dingen overal.
En ja, de gezelligheid miste ik ook.
Als je dus hier wilt reageren (ook zonder verplichting,
maar alleen als je het zelf leuk vind) dan stel ik dat
heel erg op prijs.
 
 
een fijne dag voor iedereen,
 
liefs
Nelleke
 
 
 (afb. van internet)

11 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Nelleke, gezellig dat je hem weer open heb gezet het reageren, wat is Simon lief, mooi en geweldig geworden zo een knap staaltje werk meis en zijn kleertjes zijn zo leuk. Als je ooit een oppas zoekt voor Simon hihihihi...

    lieve groetjes en toch ook eigenlijk een beetje welkom terug meis ;-))...

    Coby



    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOO Wat is Simon een mooi "menneke" geworden haha, wat ziet het er allemaal schitterend uit en je hebt lekker zoveel foto's gemaakt om te laten zien. ik geniet hier zo van, erg leuk gedaan Nelleke. Mooi die oude schoentjes, weegschaal etc etc haha, ik kan zo nog wel even doorgaan;)
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lekker jochie is die Simon geworden!wat knap gemaakt weer Nelleke!
    En ja er gaat enorm veel tijd in het beantwoorden van de reacties zitten,maar het is wel erg leuk hè?
    Heel veel blogsters zaten in de zomer op een laag pitje zag ik.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Nelleke,

    Wat fijn..... ben zo blij hahahah!!!
    Genieten zeg van die kleine scheet!!! Mooi gemaakt weer , ik kan niet anders zeggen dat ik het weer reuze gezellie vind!!!

    Welkom terug hahahah!!!1

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blij toe Nelleke.
    Als je zulke mooie dingen ziet, die je maakt, en je kunt daar even niet je waardering over uiten, is dat wel een beetje kaal.
    Bovendien vind ik het over en weer bloggen zo mooi omdat je daardoor elkaar ook een beetje leert kennen.
    Ik heb ook weer diepe bewondering voor Simon, zo mooi gemaakt!!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat we weer kunnen reageren. Je maakt en hebt zulke mooie dingen, die zijn gewoon een reactie/compliment waard. Wat gaaf dat hij zijn armen en hoofd kan bewegen. Nu lijkt het net een echte baby. En zoals het spreekwoord zegt: Kleren maken de man.
    Groetjes van Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieverd Nelleke is die Simon. Prachtige pop vind ik hem. Je fotostripverhaal is ook weer erg leuk.

    Groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is hij mooi en leuk geworden! Geweldig! Wat heb je dat mooi gemaakt! Ook een fijne dag! Groetjes, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb even je 2 postjes gelezen...en weet je Simon lijkt op mijn kersverse kleinzoon...die kijkt ook zo, een beetje zielig, omdat hij buikkrampjes heeft...
    En verder gaat die binnenkort ook zijn handjes en voetjes ontdekken.....lachen naar bekende gezichten is nu aan de orde...en Simon zijn buikje viel me gelijk op, zo ' n lief dik bol buikje.....en dan die kleertjes van Simon.....geweldig.....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je er weer een prachtig poppekind bij Nelleke. Weer h e l e m a a l af! Leuke naam Simon en hij ziet er gezond uit! Mooie gebreide kleertjes, alles is handwerk. Geweldig al die prachtige foto's. Ik blijf genieten van je prachtige blog.

    Liefs,

    Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zie nu pas dat we weer kunnen reageren en schaam me dat ik je tussendoor niet gemaild heb of zo.
    Hier gaat de tijd snel ,wel weer met de nodige strubbelingen maar we blijven positief.
    Wat een schatje is deze Simon, prachtig gemaakt en een super post zoals de vele andere posten waarop we niet konden reageren.
    Ik heb ook de plaatjes weer opgeslagen prachtig!
    Zelf ben ik soms ook ver achter op een blog maar af en toe klik ik er dan eentje aan waar ik wat meer aandacht aan besteed door alles te lezen en zo in te halen anders is er ook geen beginnen aan.
    Ik lees nu weer even door bij je...
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor uw reactie.