woensdag 15 januari 2014

Een Lenci babypop?? Of...



Hallo....



Komt er nog iemand?


                                   

                                                                   Ikke wil uit....


             Nelleke houd nog steeds een winterslaap, maar ik
wil wel op het blog...om mezelf te laten zien. Ikke ben de nieuwe pop die Nelleke heeft gemaakt van vilt. Ik heet Lenny.


 Ik ben heel zacht, van vilt....net als een Lenci pop. 


 Maar ik wil niet naar bed, want dan kan je mijn dikke beentjes niet zien.




Rose is mijn lievelingskleur, maar blauw staat me ook erg mooi.




Hé..bah..ik moet weer terug naar bed




Lieve groetjes van Nelleke, (die zit zeker in een winterdipje.) Maar ik kom nog wel een keertje mezelf laten zien. Ook de andere nieuwe popjes willen zich laten zien.

                                                                           doeyyy doeyyy

19 opmerkingen:

  1. liebe Nelleke,
    oh, wat heb je herboren ?
    Een ondeugende blik, de pop en zoooo goed gevoed, gelukkig en tevreden. De grote blauwe ogen wil de hele wereld verslinden!

    Heb een leuke avond,
    viele Grüße Anna Luise,
    einen schönen Abend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige pop heb je weer gemaakt.
    Ze is een beetje ontevreden over je omdat je haar niet genoeg aandacht geeft.
    Maar ze is heel mooi!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar Nelleke toch wat een prachtig en unieke pop.
    Schitterend gewoon!!!!!
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Nelleke, jij gaat er nogal tegenaan, Je tovert de ene pop na de andere!
    Wat een schatje is Lenny geworden en deze keer vilt? In ieder geval héél geslaagd,op naar de volgende!
    Liefs,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig...wat een leukerdje heb je gemaakt, die oogjes.....heel knap.
    Ik verbaas me er nog steeds over hoe leuk jij met al die poppen kan spelen, nou ja, niet verbazen, maar ik vind het zo leuk dat je het zo doet :0

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Lenny, wat ben je toch een lieve, mooie meid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Nelleke,

    Fijn om je weer te zien op je blog!
    Wat een mooie pop weer! Een pop met karakter, niet alleen in je verhaal maar zeker ook de uitdrukking in het gezichtje.
    Je gaat Kathe Kruse achterna maar dan helemaal in jouw eigen stijl.
    Echt klasse!

    Liefs,

    Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Nelleke,

    Fijn om je weer te zien op je blog!
    Wat een mooie pop weer! Een pop met karakter, niet alleen in je verhaal maar zeker ook de uitdrukking in het gezichtje.
    Je gaat Kathe Kruse achterna maar dan helemaal in jouw eigen stijl.
    Echt klasse!

    Liefs,

    Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Lenny,

    Laat die Nelleke maar slapen, het lukt jij zo ook wel. Je bent een mooie en slimme meid.
    Nelleke heeft nog wel haar mooie kalender bovenaan haar blog gezet.
    Ik krijg toch wel zin in sneeuw als ik dit zie.
    Groetjes Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai lieffie wat een lieffie!!!! Mn pc en outlook zijn gecrashed doe dit nu via mobiel. Wil graag je mail beantwoorden maar wil je me daarvoor pliessss een testmailtje sturen dan heb ik je mailadres op mn mobiel. Liefs Cathy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Nelleke, wat is het een super mooie pop geworden zo sprekend en weer zo mooi gemaakt.
    Mijn complimenten hoor en het verhaaltje erbij, geweldig...

    Liefs
    Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lenny wat ben je een schatje om te zien. Doe de groetjes maar aan Nelleke van Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Nelleke,

    Dat is een tijd geleden. Maar wat ben ik blij dat ik weer terug ben!
    Ik zit hier gezellig met mijn dochter op de bank met een warme kop chocola en ik ga lekker even je blog doorlezen!
    Want wat heb ik veel gemist!
    Je nieuwe poppenkind is geweldig!!

    Fijn weekend!
    Veel liefs!

    Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze is weer prachtig zeg!!!Maar dip maar lekker uit hoor.komt vanzelf goed......dikke knuffel,marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nelleke wat origineel van vilt. Ze is erg mooi geworden en zal jou zeker uit je winterdipje halen.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nelleke, I fall in love with the lenci doll!
    De Pop is zo schattig !Een mooie scène.
    Liefe Groetjes
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Nelleke, bedankt voor je lieve berichtje :)
    Nu ik hier op je blog kom om te antwoorden zie ik dat ik deze prachtige post helemaal gemist heb, het is de laaste tijd al vaker met sommige blogs gebeurd, heel vreemd.
    Wat heb je weer een schat van een pop gemaakt en wat heeft íe lekkere dikke beentjes en een guitig snoetje :)
    Je hebt er zulke mooie foto´s van gemaakt !!
    Over de foto, dat was ook je vraag, ik heb het met PhotoScape gemaakt, sins daar een nieuwe update van was, zit deze manier van antieke foto´s maken ook erbij.
    Ik wens je een heel fijn weekend.

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat eeen prachtig poppekind ...
    liefs Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lieverd ben je. Doe de groetjes aan Nelleke. Hopelijk is ze snel terug uit haar winterdipje.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor uw reactie.